Med en ambitiøs strategi og et stort organisationsudviklingsprojekt ville KMD lykkedes med at komme "back in black". Recepten var klar – et continues improvement program blev rullet ud i hele virksomheden med bl.a. tavlemøder, omfattende KPI-regime, 1:1'ere og fokus på kunden.
Qant blev involveret, idet KMD S&M (Support og Maintenance) havde udfordringer i forhold til at få de mange nye værktøjer inkorporeret i medarbejdernes hverdag, så de både var menings- og virkningsfulde. Sammen med ledergruppen i S&M lykkedes det at få genskabt momentum i hele området, således at de nye værktøjer blev anvendt i hverdagen.
Resultatet var markant. S&M lykkedes med at både indfri og overgå de ambitiøse driftsmål samtidigt med, at S&M parallelt gennemførte et stort udviklingsprogram.
Sjælland:
Dampfærgevej 27 - 29, København Ø
Jylland:
Hornsyldvej 10B, Stouby
Tlf.: +45 30 70 86 17
Mail: info@qant.dk
CVR-nr.: 30 82 36 80
Udvalgte Referencer